woensdag 9 mei 2012

moederdag (3)


Dit is mijn laatste creatie voor vandaag.
De andere 2 stonden al klaar maar moesten nog geplaatst worden.

Heb het afdrukje gekleurd met derwent.
Heb achtergrondspapier gebruikt naar mijn lievelingskleur.
Heb het kaartje versierd met lint, strikje, plakparels, gestanste bloemetjes en vlinder.

Wil met dit kaartje graag mee doen aan:

- http://kaartenuitdagingen.blogspot.com/  challenge 18 sketch + moederdag
- http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/ moederdag
- http://creapaleis.blogspot.com/ moederdag
- http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/  challenge 22 moederdag
- http://nadiaschallengeblog.blogspot.com/  moederdag

30 opmerkingen:

  1. Leuke moederdagkaart succes met je challenge's
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf kaartje!!!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes heb je gemaakt! Succes met de challenges.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren heb je gebruikt Jolanda. En wat een lief stempeltje.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3 Mooie moederdag kaartjes Jolanda, de kleurtjes zijn weer zacht en sprekend tegelijk .
    Ook het inkleuren van de stempels heb je weer knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi jolanda
    zo jij bent even lekker druk bezig met 3 kaarten tegelijk posten,maar ze zijn stuk voor stuk juweeltjes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje is dit Jolanda en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En tevens dank je wel voor het meedoen bij DMCC
      liefs, Marianne

      Verwijderen
  10. Zij is mooi Jolanda.succes met de challenges.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Jolanda, vooral die fijne bloemetjes maken 't helemaal af.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie zachte kleurtjes en een mooi kaartje, die bloemies zijn prachtig bedacht. veel succes bij de challenges. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jij bent actief geweest! Het zijn stuk voor stuk prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie moederdag kaart, Jolanda.
    De andere twee kaartjes zijn ook leuk.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schattig moederdagkaartje Jolanda, heel lief.
    Dankjewel voor je bijdrage aan DMCC, lieve groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er weer schitterend uit Jolanda.
    Leuk voor moederdag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is het een schatje.
    En die vlinders zijn zo leuk, ik kan niet meer zonder....

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, Jolanda. Leuk dat je mee doet met de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een mooie moederdag kaart jolanda.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een hoop magnoliakaarten zie ik op je blog! Ben zelf niet zo weg van de figuurtjes van Magnolia, maar je kleuren en achtergronden vind ik heel goed; inspreert me om weer 'ns te gaan scrappen! Fijne zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En, bijna vergeten: Leuk dat je volger bij me bent geworden! En bedankt voor je lieve berichtje...Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieve kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooie stylvolle kaart, Yolanda,sorry dat mijn man je niet getrokken heeft als winnaar van mijn challange, ik vind je kaartje heel mooi en perfect van kleur en samenstelling, ze krijgt dan ook een speciaal plekje in mijn living deze maand, en ik zal ze dan bijhouden zodat ik er nog lang van kan genieten!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige kaart
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt dat je mijn volger bent geworden. Leuk! Mooie kaarten maak jij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart Jolanda, bedankt voor het meedoen bij Magnolia Card challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda