zondag 1 juli 2012

wiebelkaart (2)


Heb het afdrukje gekleurd met derwent.
Het achtergrondspapier is van crafts too.
De kaart heb ik exprsse klein gemaakt om een soort podium te krijgen.
Als versiering heb ik een hekje gestanst met een doohickey en bloemetjes uitgeponst met een hartje gemaakt met perlen pen.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen aan:

http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/ uitdaging 121 kleurenuitdaging met optie mag ik deze dans?
- http://decreatievezebra.blogspot.nl/  wiebelkaart
- http://dianagobert.blogspot.nl/  challenge 2 alles behalve vierkant

8 opmerkingen:

  1. het podium is je gelukt hoor
    ziet er leuk uit
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda
    je zou denken dat ze zo weg danst met haar prachtige baljurk aan:-)) ziet er erg leuk/mooi uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Wat leuk dat je mee doet met de challenge op mijn blog.
    Je hebt een prachtige creatie gemaakt.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden!
    Het lijkt inderdaad net een podium.
    (Nog een leuke foto van de puppies)

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Mooi kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd weer leuk zo'n wiebelkaart.
    Bedankt voor je deelname bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Namens Lana en mij bedankt voor deze prachtige wiebelkaart!! Lief dat je de moeite nam om Lana een kaart te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda